Jak nastává jaro

Jak nastává jaro, krní mi blog a letos, koukám, se zasekl na dost dlouho. Jak začíná jaro, ztrácím dny, čas se vpíjí do výletů a akcí a na psaní není šťáva. V téhle době nosím v hlavě hodně myšlenek, které bych chtěla přetavit do nějakých zápisků, ale vždy, když se k nim konečně dostanu, přijdou mi nějaké ošoupané a už proběhlé natolik, že nakonec ani nemám potřebu je ventilovat. Týdny jsou v téhle době nějaké kratší, mi připadá. A víkendy obzvlášť. Skoro každý z nich máme co dělat, plány máme až po prázdniny. Teď jsme byli třeba zvaní ke kamarádům na čarodějnice, ale já letmým pohledem zjistila, že jsme už skoro dva měsíce nebyli u babičky na Vysočině a jestli nepojedeme teď, můžeme tam celá rodina až první víkend v červenci. Pořád je co dělat, akcí milion a dnů pomálu.

Jak nastává jaro, začíná plánování léta. Škatulata hejbejte se, musíme to poskládat a zapasovat jako tetris. Letos poprvé bez úžasných 3 týdnů ve školce, které nám fakt hodně pomáhaly. V tuhle chvíli máme asi poskládáno až na jeden týden, kdy je Mik na táboře a Tonička nám visí ve vzduchoprázdnu 🙂 Letos to bude o to složitější, že plánujeme přestavbu jádra, koupelnu, záchod, kuchyň, takže by bylo ideální, aby byly obě děti v tuhle dobu mimo byt. Až na ten jeden týden to snad vychází. Přinejhorším se nějak prostřídáme s babičkou. Letos je to taky trošku složitější, protože jedeme na jeden týden pryč v červnu a ubyde tak cenný týden z dvacetidenní dovolené.  Ale jsem za něj ráda i tak, nakonec s dětmi míříme do Caorle, tak trochu na oplátku dětem za to, že jedeme na pár dní do Itálie jen s wuxiou.

V červenci splníme přání Mikovi a pojedeme do Budapešti, na vombaty a koaly a i na památky a na klobásy a guláše, chystáme se tam nějakou dobu a takhle to sfoukneme krásně naráz. Pak doufejme ta přestavba a děti v mezidobích na táborech a s babičkou tradičně. A v druhé půlce srpna k Lužickým jezerům na kola a projet lužická města v Německu, Sasko, Lužické hory v Čechách, možná i částečně do Polska.

Jak nastává jaro, nestačím ani dýchat a je mi fajn, všechno čerstvé a voňavé a nové (až na náš byt, co v tomhe období hodně zahnívá 🙂 ) a i ten blog se snad zase probere k životu.

Z jednoho z posledních výletů

Vodní dům u Želivky

2016-04-16 12.56.06

2016-04-16 13.07.56

Zruč na Sázavou

2016-04-16 15.01.07

2016-04-16 16.34.53

S úžasným hřištěm

2016-04-16 17.53.28

A hlavně kuličkodráhou

2016-04-16 16.48.55

2016-04-16 16.52.21

4 comments on “Jak nastává jaro

  1. Sedmi napsal:

    Jé, díky za tip na výlet 🙂

    • valkil napsal:

      Vodní dům je hodně fajn, líbí se mi teď tahle návštěvnická centra. Pěkné je taky prý na Blaníku, na který se taky chystáme.
      A kuličkodráha je super, tam jsem si užila i já 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Kuličkodráha vypadá úžasně 🙂 Kohopak to napadlo?? Pamatuju si, jak jsem si jako malá hrála (s autíčkem?) na takové pískovcové skále, kde ty „dráhy“ byly přírodní. Moc jsem se vyblbla 🙂 Jo jo, jaro je na výlety nejlepší. Ani zima ani vedro :-)) A všechno krásně kvete 🙂

Zanechat Odpověď

