O čem se mi zdá

O vodovodních bateriích, o těch nejvíc. I když dneska se mi do snu motaly i skříňky pod umyvadlo. Možná se mi o nich zdá i proto, že katalogy s koupelnami máme pohozené nejvíc v ložnici, kde večer místo čtení vybíráme. Čím víc do toho koukám, tím míň vím. Proč je toho tolik???

Aspoň, že dlaždičky a vanu už máme pořešenou.

4 comments on “O čem se mi zdá

  1. Sedmi napsal:

    Jo, taky si říkám, že je toho na výběr už moc…zvláště pro váhu…

  2. Gleep napsal:

    Ze své praxe doporučuju novaservis – my měli baterie metalia nebo titania….. vydržely nejdýl, pak když jsme je měnili za obyč. baterie z baumaxů nebo hornbachů, tak jsme zjistili, o jaký komfort jsme přišli (ano při výměně rozhodovala levná cena a to je špatně :-((….. už jen co se týká proudu, jestli to cáká nebo necáká, že to vydrží daleko míň než tamty (takové to sítko, nebo netěsnost, vodní kámen na konci té trubice), nemá to tu „stopku“ na ekonomický proud (rozuměj jde o takovou zarážku na menší proud, která se ale snadno překoná a máš silnější proud… levnější baterie nemají a pak zjišťuješ, jak děti baterii pustí na plno a všude to stříká a přitom ten proud ani nepotřebují) atd…. prostě jen takové jemné detaily a nuance, ale pro mě už docela rozhodující, ooo jak já teď nadávám, když myju nádobí a stříká mi to všude ;-)))….. takže pro mě už jen přemluvit manžela, až budem zas měnit, aby nekoukal na cenu ;-))))))))))))…. jinak držim palce, tyhlenty „detaily“ jsou vždycky nejhorší 😀

    • valkil napsal:

      Dík moc za zkušenosti. Teď jsem se ptala muže, jestli tam novaservis máme mezi těma katalogama (už v tom mám bordel) a ano, jsou to ti, které zatím preferujeme. Takže asi rozhodnuto. Dík!!! 🙂

Zanechat Odpověď

