Chaoticky

Balím dvojmo, jeden kufr oběma dětem na týden s babičkou (kde jedno z dětí zůstane týdny dva) a druhý na tábor, kam mladej odjíždí v neděli, ale který se odevzdává už ve čtvrtek. Ten druhý balím tak brzo, jelikož zároveň vyklízíme kuchyň, koupelnu a chodbu, v níž je i šatní skříň. Zprvu jsem se jakžtakž držela seznamu, co nám poslali skauti, ale záhy jsem se ztratila v tom, co balím, komu balím a kam a co vyklízím. Tak kdoví, co z čisticích prostředků či ze spižírny si kdo kam odveze a jestli něco obzvlášť důležitého není zapakováno v krabicích na balkoně, v těch úplně vespod.
To ta moje neschopnost dělat něco systematicky. Ani pečlivý skautský seznam nakonec nepomohl. Takže se necháme se překvapit, chaos je v některých momentech docela napínavý. A možná i trochu zábavný.

11 comments on “Chaoticky

  1. avespasseri napsal:

    🙂 Tak v tomto já umím být systematická. Včera a dnes jsem malé balila na tábor. Poctivě podle seznamu. Zaškrtala jsem, co mám. Barevně označila, co nemám. Protože, co si nenapíšu a nepoznačím, to prostě do batohu/kufru, nepřijde!
    Bylo to tak poctivě, že mě nenapadlo dát malé ještě příruční batůžek s sebou do autobusu. No, alespoň mě napadlo ho přibalit do batohu! :-)))) To je tak, když to člověk vezme poctivě systematicky a dál u toho nepřemýšlí :-)))

    • valkil napsal:

      :))) Taky pěkné 😉

    • valkil napsal:

      Tak přemýšlet jsem měla pořádně i já, jak se včera ukázalo. Pláštěnka dle seznamu samozřejmě skončila v kufru, co jel napřed 🙂 Navíc, my přivezli Mika od babičky v sobotu večer a šli jsme přespat k bráchovi a protože bylo horko, šel, tak jak byl, jen v tričku, kraťasech, naboso. Předpovědi všelijaké, déšť slibující, oni od vlaku ještě šlapou 7 kiláků. Naštěstí bratr bydlí na Smíchově, kde Tesco otvírá v 6 ráno, takže jsem tam vběhla, dokoupila pláštěnku, mikinu a ponožky 🙂

  2. Sedmi napsal:

    Držím palce 🙂 balím a stěhuju úplně stejně 😀

  3. Gleep napsal:

    Já balila možná až moc pečlivě…. děti se mi vrátily z tábora a půlku kufru měly čisté prádlo… příště jedou jen s dvěma tričkama a hotovo 😀 :-D….. díky všudy přítomné trávě a krásným zablátěným kalhotám mezi tim čistym, muselo jít totiž stejně všechno znovu do pračky ;-)))

    • avespasseri napsal:

      Po škole v přírodě jsem si říkala totéž. Na tábor zas odjela s pečlivě zabaleným kufrem podle seznamu :-)))) Tak co kdyby si náhodou rozhodla převlékat kalhotky???

      • valkil napsal:

        U nás to mají jak kdy, jednou Mikuláš spotřeboval naprosto všechno, protože jsem mu předtím tvrdila, že to určitě přiveze netknuté, tak chtěl dokázat, že ne 🙂 Pak přijel s půlkou netknutou, ale jak píše Gleep, ono to stejně musí do pračky nakonec všechno. Toni je poctivá, převléká se, ale kufr přiveze složený a naklizený – to skoro nechápu ani já 😉
        Jinak historek ohledně toho, jak se oblékají děti na táborech, je nepřeberně. Že fakt některé stráví týden v jednom oblečení. Pak jsem ještě slyšela o chlapečkovi, kterému nakázali každý den si vzít nové slipy, když přijel, měl jich na sobě sedm naráz, každý den přidal jedny 😀 Což nevím, jestli není nějaká urban legend, ale vtipný to je. Co ale mám potvrzený, je historka kamarádky, která se jela na kluky podívat na tábor, jsou od sebe 2 a půl roku, ale ten starší je větší a mohutnější. Zjistila, že mají popletené trenky, starší měl ty mladšího a naopak. Tak jim nakázala, že si je mají vyměnit. Udělali, jak řekla, když přijeli domů, měl mladší i starší ty svoje – ale samozřejmě ty samé, co předtím měli naopak – jen si je vyměnili mezi sebou 😀

      • avespasseri napsal:

        :-)) Dobré. Urban legend ještě lepší. A věřím tomu, že to byla pravda 🙂

  4. Gleep napsal:

    Urban legend výborná :-)…. já si zase vzpomněla, coby vedoucí na táboře, když asi pátý den za sebou, co jsem přerovnala jednomu malému chlapečkovi kufr, ve kterém udělal každý den neskutečný bordel, jsem mu vyndala ráno teplé tepláky a holínky a mikinu (bylo deštivo a hnusně) a přikázala, že do toho kufru prostě zbytečně lézt nebude, že tady už má vyndané oblečení a hotovo…. no mezitím se to dopoledne roztrhalo, udělalo hezky a začal pařák, já se věnovala jiným dětem a jiným hrám a odpoledne potkala chudáka chlapečka stále v holínkách teplákách a mikině, jsem málem padla do mdlob a nadávala si, co jsem mu chudinkovi způsobila ;-)))))))))) budiž mi ale k dobru, že jsem nebyla jediná vedoucí a že to mohl/měl napravit kdokoliv jiný 😀

    Jinak náš Vampír, když byl na první škole v přírodě, taky měl ten pocit, že musí odnosit všechno co má v kufru… Vzhledem k tomu, že tam byli 5 dní od po do pá a měl tam spoustu rezervního oblečení, musel se převlékat 2x denně, ale dal to ;-)))))))))

Zanechat Odpověď

