Kočovníci

Poslední dny si opravdu připadám trochu jak nomád, stěhovavý pták bez domova. Rekonstrukce v plném běhu, přespávat se tam dá, protože do pokojů se nepráší, ale teda ten záchod fakt chybí. Máme sice za domem les a ochodní centrum, ale… 😉 Částečně přebýváme v mámině bytě, kde ale bydlí zároveň i bratr s přítelkyní, k dispozici jen jedna postel, takže spím na zemi. Ale je tam sprcha, záchod a pračka. Druhý bratr přes víkendy odjíždí, takže máme i jeho klíče a když tam není, občas využijeme. Minulý týden jsem spala ve 4 různých postelích/matracích. V tašce mám neustále zabalený kartáček, pastu, šampon, ručník a náhradní prádlo a putuju sem a tam. Fakt bych nechtěla být kočovník. Byt by měl být hotov příští středu, tak snad to klapne. Tedy byt – koupelna, záchod, podlahy v chodbě a kuchyni. Kuchyň máme už skoro vybranou, ale řešit se bude až po návratu z dovolené. Protože abychom toho neměli málo, odjíždímě patnáctého pod stan. Přistihla jsem se, že se těším na podzim, déšť a já zůstávám doma a nikam nemusím 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 comments on “Kočovníci

  1. Sedmi napsal:

    Tyjo to je mazec… Tak ať to dobře dopadne 🙂

  2. avespasseri napsal:

    No jo. Člověk nakonec pozná, že k životu potřebuje vlastně jen záchod :-)))

    • valkil napsal:

      To máš pravdu. Co záchod, i kadibudka by stačila 😉 Tohle se prostě obejít nedá. Dnes jsem tedy zjistila, že by nebylo od věci mít s sebou ještě hřeben – ten jsem u bratra – svobodného mládence – nenašla. Ale ruka taky občas stačí 🙂

      • avespasseri napsal:

        Jo, na hřeben taky občas zapomenu. Ale můj rozcuch se dá dobře učesat i rukama :-))) Případně, když jsem měla delší vlasy, šup s nimi do culíku 🙂

  3. Gleep napsal:

    Tak to budete mít pod stanem ten největší komfort a těšíte se co? 😀 😀 Taky držím palce, ať to všechno dopadne jak má a hlavně na čas ;-))

    • valkil napsal:

      No na čas to nedopadne, to už víme, předáno mělo být včera. Momentálně tvrdí, že v pondělí (to už máme odjíždět) a já teda vidím nejdřív úterý. Ach jo, začíná to být vyčerpávající.

Zanechat Odpověď

