Návraty

Vrátili jsme se všichni do našeho bytu, už nekočujeme. Koupelna hotova, ale dopadlo to trošku jinak, než jsme si mysleli (nebo než jsme doufali). A ukázalo se, že jsme si toho pro letošek fakt navalili až moc. Týden, v němž měla být stavba ve středu hotova, už bylo jasné, že se to nestihne. Stavbyvedoucí byl na to nakonec sám a ještě se zdravotními problémy, kvůli nimž nakonec v den míněné předávky skončil v nemocnici. Ten den se stavba zastavila úplně, pán z firmy sliboval, že ale do pátku se to stihne. Mým absolutně laickým očím bylo jasné, že jen stěží. Tipovala jsem si protažení o týden. A trefila se. Bohužel pro nás, jelikož v pondělí jsme měli odjíždět k Lužickým jezerům do kempu, kde už jsme navíc měli i zaplacené ubytování. Ve čtvrtek po mnoha debatách jsme se rozhodli, že tam zrušíme celý plánovaný týden. Představa třeba jen balení, v bytě, kde byl chaos a prach, kde jsem tušila uskladnění určitých věcí jen pravděpodobně, mě popravdě děsila. Navíc bylo potřeba dojet o víkendu pro Mika na tábor, což znamenalo nevypranou horu prádla, zvlášť toho spodního, kterého by se nám jinak nedostávalo. Na jednu stranu mě zrušení dovolené hodně štvalo, na druhou se mi tímto rozhodnutím hodně ulevilo. Vlastně i představa přesunu z různých postelí a koupelen do stanu a umývárny kempové mě najednou tak zcela nelákala.

Dopadlo to, jak jsem předpokládala, stavba byla předána ve středu, o týden později, než bylo v plánu. Nutno říct, že z nové koupelny jsem nadšená. Vzhledem k financím i prostoru dopadla nejlépe, jak mohla. Pro nás důležité věci klaply. Pračka je přesunutá do koupelny, máme vanu se zástěnou a sprchu na tyči umístěnou tak, že se pod ní může sprchovat i můj 195 cm vysoký muž. Kuchyň zatím nemáme, ale s absencí koupelny a záchoda se to srovnat nedá. Není to trvale udržitelné, ale jde to.

Kuchyň nemáme proto, že jsme se rozhodli odjet aspoň na druhou část plánované dovolené, do kempu u Hrádku nad Nisou. Středu a čtvrtek jsme šůrovali, uklidili byt z toho nejhoršího, přesunuli pračku a skříň, do ní přenosili většinu oblečení, udělali si částečný pořádek na zabalení. Vykoupali se! A v pátek odfrčeli k tchánům na pouť. V neděli pod stan. A ten týden se povedl parádně, první část pobytu na výlety, druhá na válení se u jezera a slunění. V sobotu jsme dorazili odpoledne domů a tam jsem na dva dny v podstatě odpadla. Uvědomila jsem si, že od odjezdu do Budapešti jsem se vlastně pořádně nenatáhla. A bylo to třeba 🙂

Kuchyň snad dořešíme příští týden, tento je opět hektický, wuxia si uhnal tříselnou kýlu a zítra jde na operaci. Ve čtvrtek by ho měli propustit. Ve čtvrtek taky první školní den a Toničky narozeniny.

PS: Zatím vaříme na plynovém kempinkovém vařiči. Jde to 🙂

 

2 comments on “Návraty

  1. Sedmi napsal:

    Tak jak zvládáte? Co kuchyně?

Zanechat Odpověď

