Sním

Dnes živé sny o tom, kterak nám někdejší paní domácí u nich v domě konečně nabídla větší pokoj, po kterém jsme léta toužili, protože nám ten aktuální byl s dětmi už opravdu těsný – dětem ve snu bylo stejně let jako teď. Už se tam ubydlujeme, když tu dostaneme nabídku na větší byt někde úplně jinde. Domácím to neoznámíme a jen s kufry se sebereme a jdeme bydlet jinam.

Vypadá to, že aktuální neuspokojivá bytová situace mi leze i do snů. Kuchyň máme složenou v kuchyni, je krásná, zabalená a dokud ji necháme takto, aspoň se nám neošoupe, že ano? 🙂 Montáž příští čtvrtek. Jak jsem si dělala v srpnu srandu, že se dočkám kuchyně až k svým narozeninám, netušila jsem, že za chvíli to nebude vtip. Vzhledem k všem okolnostem se objednání posunulo a montážníci mají napilno všude možně jinde. Takže opravdu bude sestavená den po mých narozeninách – pevně doufám tedy!!! Vlastně hezký dárek.

Další sen. Je mi asi ta 14, jsem skautka, oblečená v kroji (Já!!! Po celý život tak neuniformní). Chodím po ulicích ještě s jednou skautkou, až se ocitnu na dvorku u mojí práce. Odsud zrovna vychází vedoucí od Mika z oddílu, které začnu hustě vyhrožovat, že jestli mi nebude posílat mejly, uteču do jiného oddílu. Fakt jsem řekla uteču 😀 Moje podvědomí mě občas fakt fascinuje.

Zanechat Odpověď

