Zkrátka

Máme to nějaké divoké, nejdřív wuxiova kýla, operace, v tu dobu bez kuchyně. Fungovali jsme s malinkou plynovou bombou, co tak ohřála polívku a zvládla vajíčka. Nejvíc, co jsem na ní udělala, bylo lečo. Když se wuxia už chystal do práce, v duchu jsem si pomyslela, že dobrý, že děti mají teplé jídlo aspoň ve škole a že o víkendu to budeme řešit kdyžtak někde v hospodě. Mik přišel v noci s bolavým krkem, rázem skoro čtyřicítky. Angína. A to nás ještě chvíli paní doktorka napínala, jestli prý to není náhodou mononukleóza. Takže se válčilo dál.

A já už se nesmírně těšila na tu kuchyň. Smontovali nám ji koncem září (mimochodem řemeslníci – to je taky kapitola sama pro sebe), den na to jsme odjížděli na víkend, kde jsem se druhý den probudila pro změnu s bolestí krku já. Nakonec se mi to protáhlo na 14 dní i s antibiotiky, kterým jsem zprvu myslela, že se vyhnu. I když to nebyla angína. Takže jsem si novou kuchyň celá bolavá a jetá moc neužívala, až tenhle víkend asi. A zatím si ji nemůžu vynachválit. Po nějakých 16 letech strávených v na koleni splácaných nedokonalých kuchyních, které navíc plácal někdo jiný než já (takže toho hodně, co bych chtěla, chybělo a něco bylo naopka možná i navíc), ji fakt mám skoro tak, jak jsem si přála. Časem asi narazím i na nedokonalosti, věci, co mohly být jinak, ale zatím dobrý. I když malinko bojuju s přístroji. Myčku už jsem teda skoro ovládla, ale trouba je nějaká moc nabušená, měla jsem zůstat u nějaké jednodušší 😀

Dnes jsem byla konečně zase v práci. Dopoledne psal wuxia, že jde z práce domů, že mu je blbě. Má teplotu. Doufám, že se z toho už někdy vybabráme.

4 comments on “Zkrátka

  1. Gleep napsal:

    To si teda užíváte. Tak, ať jste všichni brzo fit!!!!

  2. Sedmi napsal:

    Třeba už budete mít vybráno..
    .

Zanechat Odpověď

