Zvláštní

Dnes ráno vykoukl muž z okna a pravil: „Zvláštní mraky.“ Vyšli jsme ven a Mik říká: „Tyjo, zvláštní světlo.“ Měli pravdu, dokonce jsem si říkala, jestli jsme nezaspali a nejdeme o hodinu později. Jak mám dlouhou dobu v plánu zkoušet fotit zvláštní okamžiky, zvláštní věci, nebo jen to, co mi padne do oka, dnes jsem to konečně učinila – a to s sebou měla foťák zcela náhodou. První, co sem vkládám jakožto zajímavý okamžik, je vlastně až kýčovité. Duha, v osm ráno, cesta směr metro Roztyly. Ano, bylo to zvláštní ráno.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

One comment on “Zvláštní

  1. Sedmi napsal:

    Bylo co…já jsem si nechala mobil doma 😞

Zanechat Odpověď

